Правила проживання у готелі Chillax

Шановні гості!

Ми дуже раді Вас вітати і ми зробимо усе можливо, щоб Ви змогли відпочити та перезавантажитися. Хочемо Вас проінформувати про правила проживання у готелі Сhillax:

Розрахункова година

  • Час заїзду та виїзду — заїзд з 14:00 до 20:00; виїзд з 08:00 до 11:00. При інформуванні адміністратора наперед, ми можемо зробити час заїзду в індивідуальному порядку.
  • Режим роботи готелю з 8:00 до 00:00.
  • При затриманні виселення до 17:00 додаткова плата буде стягуватися за половину доби, після 18:00 оплачується повна вартість номеру за добу.

Розміщення у номері

  • Діти віком до 6 років без надання додаткової постільної білизни розміщуються БЕЗКОШТОВНО!
  • Гостям від 6 років готель може запропонувати додаткове місце за додаткову плату відповідно до діючого прейскуранта.

Реєстрація гостя

  • Бронювання вважається підтвердженим в разі внесення Гостем 50% передоплати за послуги Готелю згідно виставленого рахунку.
  • Гість має право анулювати свою заявку на бронювання не пізніше, ніж за 14 днів до дати заїзду.
  • При незаїзді сума передоплати списується як штраф за незаїзд, при попередженні за 14 днів штраф не застосовується. За бажанням гостя, гроші можуть бути повернені або використані як депозит на наступні бронювання протягом року.
  • Реєстрація в готелі здійснюється при пред’явленні гостем паспорта (цивільного чи закордонного) або іншого документа, оформленого в установленому порядку і підтверджуючий особу гостя.
  • Гість повинен внести 100% оплату за весь період проживання в Готелі.
  • Після реєстрації гість отримує ключ від номера.
  • У разі передчасного виїзду Гостей з Готелю, сума, що залишилася (проплачених днів проживання) не повертається.

До обов’язків гостя входить

  • У разі втрати або пошкодження майна Готелю, відшкодувати збиток в порядку, передбаченому чинним законодавством. Розмір шкоди визначається за цінами згідно із прейскурантом.
  • Дотримуватись чистоти і порядку.
  • Дотримуватися тиші у період з 23:00-08:00.
  • Дотримуватися правил пожежної безпеки.
  • Залишаючи номер закрити водозабірні крани, вікна, вимкнути світло та інші електроприлади.
  • Після закінчення оплаченого строку проживання – звільнити номер.

Харчуваня

  • Ресторан працює з 9:00 до 20:00.
  • Ви можете замовити сніданок, обід, вечерю. Ми будемо вдячні якщо ви зробите замовлення зазделегідь, це допоможе Вам зберегти час на очікування.

Прибирання номерів

  • Заміна постільної білизни здійснюється раз на три дні.
  • Якщо відвідувач бажає, щоб його не турбували, він може розмістити відповідну табличку на двері.
  • Tакож, може бути додаткове прибирання номера на прохання Гостя.

Забороняєтья

  • Залишати в номері сторонніх осіб в свою відсутність.
  • Проживати в номері з тваринами і птахами без узгодження Адміністрації Готелю.
  • Зберігати в номері вибухові, токсичні матеріали, зброю. Зброя, так само як і інші цінні речі, повинні зберігатися в сейфі.
  • Користуватися нагрівальними приладами, за винятком приладів, встановлених в номері.
  • Переставляти і пересувати меблі без узгодження з адміністрацією готелю.
  • Курити в номерах, окрім балкону та вулиці (штраф за куріння 1000 грн).

Відповідальність готелю

  • Готель несе відповідальність за якість послуг.
  • Готель не несе відповідальність за форс-мажорні обставини й тимчасові незручності, які виникли з вини третіх осіб, які викликані, наприклад, тимчасовою відсутністю електроенергії, а також з незручностями, викликаними тимчасовими ремонтами, наприклад, ремонтом або консервацією обладнання.
  • У разі надзвичайних обставин, незалежних від кожної зі сторін, природних катастроф, страйків, військових дій чи інших надзвичайних ситуацій, які не дають можливості надати послуги відповідно до домовленості.

Готель має право відмовити гостю в поселенні у наступних випадках

  • у Гостя відсутні документи, або ж документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві;
  • у Гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, Гість знаходиться в стані алкогольного, наркотичного чи іншого подібного стану сп’яніння. Поведінка Гостя неадекватна та агресивна;
  • Гість відмовляється дотримуватись правил проживання в Готелі;
  • Гість внесений у список небажаних гостей;
  • в інших випадках, передбаченим законодавством України.

З повагою,

Адміністрація Готеля Chillax